بلاگ

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در اسفند ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر یک وب سایت، فروشگاه آنلاین یا پلتفرم های دیگر دارید، ممکن است بخواهید روی سئو سرمایه گذاری کنید. با این حال، قبل از شروع همکاری با یک آژانس یا تصمیم به انجام فعالیت ها به تنهایی، باید در مورد هشت عامل مهمی که قبل از ایجاد یک استراتژی سئو باید در نظر بگیرید، یاد بگیرید. با تشکر از آنها، می توانید مدت زمان فرآیند و زمان مورد نیاز برای دیدن اولین نتایج را تعیین کنید.

فاکتورهای مهمی که باید قبل از ایجاد استراتژی سئو در نظر بگیرید

سئو یک فرآیند است

سئو یک فرآیند است. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که وب سایت شما پس از انجام چند فعالیت به جایگاه های برتر برای کلمات کلیدی خاص برسد. بله – بهینه سازی متا تگ ها ممکن است در عرض چند روز تغییراتی ایجاد کند، اما این تنها یکی از بسیاری از عناصری است که بر موقعیت وب سایت تأثیر می گذارد. سئو یک فرآیند مداوم است - تنظیم یک وب سایت با نیازهای گوگل زمان می برد. هر چه مدت زمان طولانی تری فعالیت ها را انجام دهید، نتایج کمپین بهتر خواهد بود. با این حال، شما نباید بلافاصله انتظار تغییرات عظیم را داشته باشید.

آژانسی که با آن همکاری می کنید باید به شما توضیح دهد که چه زمانی باید انتظار نتایج را داشته باشید - چارچوب زمانی ممکن است از پروژه ای به پروژه دیگر متفاوت باشد (بسته به صنعت، بازار، رقابت عبارات، یا شرایط فعلی صفحه). در ابتدا، می توانید افزایش دید وب سایت و تعداد فزاینده ای از عبارات را در TOP10 و TOP50 مشاهده کنید. سپس، فعالیت های شما به ترافیک ارگانیک تر و افزایش تبدیل تبدیل می شود.

سئو به اقدامات جامع نیاز دارد

فرآیند سئو شامل فعالیت های درون سایت و خارج از سایت است. اگر یکی از این عناصر را نادیده بگیرید، امکانات خود را محدود خواهید کرد - با انجام فعالیت‌های جامع می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید.

شما می توانید یک وب سایت بهینه شده با محتوای باکیفیت داشته باشید، اما اگر هیچ بک لینکی به سایت ندارید، گوگل وب سایت شما را قابل اعتماد نمی داند و دیده شدن آن را افزایش نمی دهد. از طرف دیگر، سرمایه گذاری فقط در ساخت لینک انتخاب بدی است. برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن، پیوند باید از فعالیت‌های درون سایت پشتیبانی کند - و بالعکس.

علاوه بر این، ابتکارات شما و آژانس نیز باید سازگار باشد. باید بدانید که از چه مراحلی اجتناب کنید و چه زمانی باید با متخصصان مشورت کنید.

امکان تقسیم کار وجود دارد. به عنوان مثال، شما می توانید از تولید محتوا مراقبت کنید و آژانس می تواند روی فعالیت های دیگر تمرکز کند. وظایف سئو نیاز به دانش و تجربه دارد، در غیر این صورت، به راحتی می توانید مانع از کل فرآیند شوید و دید صفحه خود را کاهش دهید. صدها بک لینک ارائه شده در سایت های طبقه بندی شده با قیمت های بسیار جذاب ممکن است وسوسه انگیز باشند، به خصوص اگر با نوید نتایج سریع ارائه شوند. با این حال، آنها احتمالاً هیچ مزیتی برای شما ندارند و حتی می توانند موقعیت های شما را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: بک لینک چیست؟

هیچ تضمینی برای رسیدن به یک موقعیت معین وجود ندارد

ممکن است با تبلیغاتی برخورد کرده باشید که نشان می دهد یک آژانس خاص موقعیت TOP1 را برای مهمترین کلمات کلیدی برای تجارت شما تضمین می کند. چنین پیامی باید برای شما یک پرچم قرمز باشد. در دنیای سئو، شعارهای مشابه فقط وعده های توخالی هستند.

پیش‌بینی چگونگی تغییر الگوریتم‌های Google غیرممکن است، و همچنین عوامل دیگری مانند فصلی بودن کسب‌وکار شما یا اقدامات رقبای شما وجود دارد که ممکن است در تلاش برای رسیدن به موقعیت‌های برتر برای جستجوهای داده شده باشند.

بیایید به به روز رسانی ها برگردیم - تغییراتی وجود دارد که باعث خرابی در نتایج جستجو شده است. بنابراین، نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که نتایج جستجو در آینده چگونه خواهد بود و به چه چیزی بستگی دارد. به همین دلیل است که تضمین رسیدن به موقعیت TOP1 پس از یک دوره مشخص غیرممکن است.

نوسانات در سئو طبیعی است

تضمین اینکه موقعیت های وب سایت شما همچنان به رشد خود ادامه می دهد غیرممکن است. به یاد داشته باشید: نوسانات جزئی یا عمده در موقعیت های موتور جستجو کاملا طبیعی است، بنابراین نیازی به وحشت نیست. البته، همیشه ارزش بررسی دلیل این وضعیت را دارد، با این حال، باید توجه داشته باشید که معمولاً تأثیر کمی بر تغییرات دارید. موقعیت های صفحه شما ممکن است به دلیل فعالیت شدید رقبای شما در بازار، بدافزارها، به روز رسانی الگوریتم گوگل، تغییرات ساختار سایت و در دسترس نبودن صفحه شما کاهش یابد.

ترافیک بزرگ همیشه با تبدیل برابر نیست

دریافت تعداد زیادی ترافیک ارگانیک از Google به این معنی نیست که سوالات زیادی از مشتری دریافت خواهید کرد. اول از همه، انتخاب کلمات کلیدی مناسب بسیار مهم است – اگر ترافیک عمدتاً توسط عبارات عمومی و نه کلمات کلیدی طولانی ایجاد می شود، ممکن است نرخ تبدیل شما کاهش یابد، با این حال، این همه چیز نیست.

وضعیت وب سایت شما عامل مهم دیگری است. این صفحه ممکن است ترافیک زیادی ایجاد کند، اما اگر برای کاربران بهینه نشده باشد، هیچ پیشرفتی در تبدیل‌ها مشاهده نخواهید کرد. به همین دلیل است که طراحی وب سایتی که بتواند واقعاً تبدیل شود بسیار مهم است. عواملی که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

زمان بارگذاری کوتاه وب سایت - هر ثانیه بعدی نرخ تبدیل شما را کاهش می دهد. طبق تحقیقات انجام شده توسط پورتنت، وب سایت هایی که تا 2 ثانیه بارگذاری می شوند بالاترین نرخ تبدیل را دارند.

منوی وب سایت – یک کاربر اینترنت باید بتواند صفحات فرعی جالبی را بدون تلاش زیاد پیدا کند. ناوبری بصری کلید موفقیت است.

صفحه محصول/صفحه خدمات – گیرنده باید بداند چه چیزی را می‌خرد و باید تمام اطلاعات مربوط به محصول/خدمت (ترجیحاً به شکل جذاب) در اختیار او قرار گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، نحوه نوشتن مشخصات محصول جذاب را بررسی کنید.

CTA – فراخوانی چشم نواز، بسیار قابل مشاهده و واضح یکی از عناصر ضروری وب سایت است.

جستجوی سایت – باید کاربردی باشد، باید هنگام پر کردن فیلد جستجو نکاتی را ارائه دهد و همیشه برخی از نتایج را نمایش دهد، حتی اگر سایت دقیقاً همان چیزی را که کاربر به دنبال آن است ارائه نمی دهد. می خواهید بیشتر بدانید؟ پست وبلاگ ما را بررسی کنید: چگونه جستجوی سایت تجارت الکترونیک خود را بهبود دهیم؟

البته اینها فقط برخی از عناصری هستند که باید به آنها توجه کنید. وقت خود را صرف اصلاح وب سایت کنید و به سرعت متوجه مزایای ملموس آن خواهید شد.

انجام سئو به تنهایی همیشه بهترین ایده نیست

یادگیری در مورد سئو قطعا مسیر درستی است – داشتن دانش در این زمینه حتی برای درک فعالیت های انجام شده توسط آژانس ارزش دارد.

اما آیا انجام سئو به تنهایی ایده خوبی است؟ خطر بزرگی برای انجام اشتباهات وجود دارد، مانند سرمایه گذاری در بک لینک های بی کیفیت، که ممکن است منجر به جریمه گوگل شود. اگر تصمیم به همکاری با یک آژانس پس از چنین فعالیت‌های ناکارآمدی به تنهایی دارید، در نظر داشته باشید که بهبود پروفایل پیوند شما زمان می‌برد.

اگر احساس می کنید که ایجاد محتوا و بهینه سازی امتیاز شماست، به این جنبه ها توجه کنید و عناصر دیگر را برای متخصصان بگذارید. در عین حال، ابتکارات شما باید منسجم باشد و باید کلمات کلیدی را که وب سایت خود را برای آنها بهینه می کنید، در نظر بگیرید.

راه اندازی کمپین سئو نیاز به آمادگی دارد. اقدامات اجرا شده باید به خوبی برنامه ریزی شده، جامع باشند و باید تمام جنبه هایی را که روی دید صفحه تأثیر می گذارد پوشش دهند. به همین دلیل است که در این مقاله به مهم ترین عواملی که قبل از ایجاد استراتژی سئو باید در نظر گرفته شود اشاره کردیم. به آنها پایبند باشید، و می توانید یک کمپین SEO خوب ایجاد کنید.

بسیار مهم است که منتظر نتایج باشید زیرا بهبودها یک شبه ظاهر نمی شوند. فاکتور زمان در سئو بسیار مهم است و هیچ کاری نمی توانید در مورد آن انجام دهید. برای دستیابی به نتایج مورد نظر، به فعالیت های منظم و با کیفیت نیاز دارید.

اگر متخصص نیستید و سئو برای شما کاملا یونانی است، این کار را به متخصصان بسپارید. با این حال، به یاد داشته باشید که اگر زمان دارید، همیشه می توانید اسرار سئو را کشف کنید.

سوالات متداول:

یک آژانس سئو قول می دهد که تا سه ماه دیگر به TOP1 برای مهمترین کلمات کلیدی خواهم رسید. باید چکار کنم؟

یک آژانس سئو یا متخصصی که چنین قولی می دهد باید برای شما یک پرچم قرمز باشد. به خصوص اگر وعده مربوط به موقعیت های TOP1 برای کلمات کلیدی بسیار رقابتی باشد. چنین طرحی را می توان در بسیاری از موارد به اجرا درآورد، اما مطمئناً تضمین نتایج خاص غیرممکن است.

هیچ کس نمی داند به روز رسانی های بعدی گوگل چه خواهد بود. تغییرات معرفی شده می تواند باعث خرابی در نتایج جستجو شود و شما باید سایت را دوباره با در نظر گرفتن نیازهای فعلی گوگل بهینه کنید. قطعاً بهتر است از شرکت هایی که خدمات خود را با قول به شما برای رسیدن به موقعیت های برتر تبلیغ می کنند، اجتناب کنید.

آیا باید رمز عبور CMS خود را بدهم و به آژانس سئو لاگین کنم؟

بستگی دارد. سئو در سایت نیاز به دسترسی به CMS و اغلب به سرویس میزبانی که فایل های وب سایت در آن قرار دارند، دارد. با این حال، متخصصان سئو ممکن است لیستی از تغییرات توصیه شده را نیز تهیه کنند که می تواند توسط شما یا یک توسعه دهنده وب مورد اعتماد اجرا شود. محتوا همچنین می تواند توسط مالک سایت یا کارمند آژانس اضافه شود.

 

 

 

 

 

  • danale7071 danale7071
  • ۰
  • ۰

امروزه افراد به دکوراسیون داخلی منزل خود توجه زیادی میکنند زیرا دکوراسیون نه تنها باعث شاید و رضایت قلبی فرد از طراحی خانه خود می شود، بلکه به نوعی نشان دهنده شخصیت و سلیقه صاحب خانه نیز میباشد. اهمیت طراحی داخلی و تناسب تمام اجزا با یکدیگر دیگر فقط مختص پذیرایی و آشپزخانه نیست. سرویس بهداشتی یکی از مکان های پرکاربرد و مهم خانه و محل کار است و روشویی مهم ترین المان آن میباشد که نقش کلیدی در دکوراسیون سرویس بهداشتی دارد.

در گذشته روشویی ها تنوع زیادی نداشتند و فقط یک یا دو جنس از آنها در بازار پیدا میشد، اما امروزه تنوه جنس، طرح و رنگ به قدری بالاست که انتخاب یک روشویی مناسب را به یک چالش بسیار بزرگ تبدیل کرده است. اگر قصد خرید روشویی برای سرویس بهداشتی خود را دارید، حتما نام معروف ترین انواع آن یعنی روشویی سنگی و روشویی کابینتی را شنیده اید، اما کدام یک از این دو انتخاب مناسب تری است؟ با ما تا آخر این مطلب همراه باشید تا با مزایا و معایب روشویی کابینتی و سنگی آشنا شده و در آخر مقایسه کاملی بین آنها انجام دهیم.

مقایسه روشویی کابینتی و سنگی

برای اینکه بتوانیم مقایسه کامل و مفیدی بین روشویی کابینتی و سنگی انجام دهیم، باید ابتدا با نکات مثبت و منفی هر یک از این مدل ها اشنا شوید و سپس بر اساس این ویژگی ها انتخاب خود را بکنید.

روشویی سنگی چیست؟

امروزه بسیاری از افراد به سمت روشویی های سنگی متمایل شده اند زیرا ظاهری مدرن و در عین حال بسیار شیک به سرویس بهداشتی و آشپزخانه میدهد. در گذشته روشویی سنگی به این شکل بود که یک کاسه سنگی روی یک پایه سرامیکی یا کابینتی قرار داده میشد اما امروزه این محصول در سبک های مدرن، مینیمال و حتی سلطنتی ساخته و فروخته می شود. روشویی سنگی راحت، زیبا، نسبتاً ارزان و از نظر فنی در نصب و استفاده پیشرفته و مقرون به صرفه هستند، در عین حال، بسیاری از کاستی های مربوط به ویژگی های عینی و ذهنی را پنهان می کنند.

 

نکات مثبت روشویی سنگی

  • استحکام بالا و مقاومت در برابر ضربه، خش و ترک

اکثر روشویی های سنگی از سنگ هایی که در دل طبیعت هستند ساخته میشوند و همان طور که میدانید سنگ یکی از موادی است که استحکام بسیار بالایی داشته و به راحتی نمی شکند، ترک برنمیدارد و خش هم نمی افتد، به همین خاطر از این ماده برای ساخت بسیاری از مصالح ساختمانی و روشویی استفاده می شود. با خرید روشویی سنگی می توانید اطمینان داشته باشید که تا سال های طولانی از این محصول استفاده میکنید.

  • عدم محدودیت در طرح و رنگ

 محدودیت برای روشویی سنگی هیچ معنایی ندارد. کافیست نام “روشویی سنگی” را در گوگل سرچ کنید، آنگاه با مدل های بی شماری از این محصول در جنس، طرح و رنگ های گوناگون رو به رو خواهید شد. امکان ندارد که حتی افراد سخت پسند هم از بورس روشویی سنگی دست خالی بیرون بروند. تنوع بالای مدل های سنگ روشویی باعث ایجاد تناسب و هماهنگی بیشتر در فضای سرویس بهداشتی و حمام می شود.

  • طبیعی بودن

یکی از مزایای روشویی سنگی طبیعی و رئال بودن آن است. روشویی سنگی برای افرادی که دوست دارند در خانه خود عناصری از طبیعت را داشته باشند که با نگاه کردن به آن روحیه بهتری پیدا کنند، انتخاب مناسبی است.

  • شستشوی راحت

نظافت روشویی یکی از فاکتورهای مهم در خرید آن میباشد. روشویی سنگی بسیار آسان تر از روشویی کابینتی تمیز می شود و آن هم به دلیل ذات سنگ میباشد. پاک کردن سنگ روشویی معمولا به مواد پاک کننده نیازی ندارد و با یک دستمال مرطوب به راحتی میتوان لکه ها را پاک نمود.

  • مقاومت در برابر حرارت و رطوبت

سنگ های طبیعی این قابلیت را دارند که در مقابل گرما و سرمای شدید مقاومت کنند. همچنین سنگ ها سال ها در معرض عوامل زیست محیطی مانند باد و باران قرار میگیرند و کاملا در مقابل رطوبت محفوظ اند. مطمئننا مقاومت در برابر رطوبت، یکی از مهم ترین ویژگی های یک روشویی است زیرا نباید جنس روشویی طوری باشد که به مرور زمان در اثر تماس با آب فرسایش پیدا کند.

نکات منفی روشویی سنگی

  • قیمت بالاتر

قیمت یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید روشویی است. روشویی سنگی معمولا قیمت بالاتری نسبت به روشویی کابینتی دارد و این به دلیل فرآیند گسترده و دقیقی است که سنگ طبیعی طی می کند تا از زمین به بخشی شیک از خانه شما تبدیل شود.

  • وزن سنگین

سنگ روشویی وزن بسیار سنگینی دارد و این مورد نه تنها نصب روشویی را سخت تر میکند بلکه احتمالا هزینه های نصب را افزایش میدهد زیرا اگر بخواهید سنگ روشویی را به صورت دیواری نصب کنید، ممکن است برای پشتیبانی از روشویی سنگی نیاز به افزودن تقویت کننده به دیوارهای سرویس بهداشتی خود داشته باشید.

  • محدودیت در نصب شیر روشویی

مدل های روشویی سنگی معمولا فقط با شیرهای روشویی بلند جور در می آیند. پس اگر شیر روشویی کوتاهی دارید، بهتر است مدل روشویی کابینتی را در نظر داشته باشید.

  • طولانی شدن فرآیند سفارش

فرآیند سفارش و ساخت روشویی سنگی معمولا مدت زمان بیشتری طول میکشد تا روشویی کابینتی، بنابراین اگر خیلی عجله دارید، شاید بهتر باشد که به گزینه های دیگر فکر کنید.

روشویی کابینتی چیست؟

روشویی کابینتی از یک یا چند کمد ساخته شده که زیر کاسه روشویی قرار داده می شوند. این مدل به دلیل کاربردهای فراوان به یکی از پرفروش ترین محصولات سرویس بهداشتی تبدیل شده است. مطمئننا یکی از دغدغه های شما این است که وسایل شخصی مانند مسواک، خمیردندان، ریش تراش و شانه های خود را در محیطی قرار دهید که از باکتری ها و آلودگی های دستشویی در امان باشند. با روشویی کابینتی این مشکل برای همیشه برطرف شده است. با روشویی کابینتی می توانید یک تیر و چند نشان بزنید. هم می توانید وسایل شخصی خود را از آلودگی ها محافظت کنید و هم اینکه ظاهری شیک، زیبا و مدرن به سرویس بهداشتی خود ببخشید.

مزایای روشویی کابینتی

  • ذخیره و محافظت از وسایل شخصی

مزیت منحصر به فرد روشویی کابینتی که آن را نسبت به سایر انواع سینک دستشویی برتری داده است، قابلیت ذخیره و نگهداری وسایلی مانند حوله، ریش تراش، مایع دستشویی و غیره است. همان طور که پیش تر اشاره کردیم، روشویی کابینتی با نگهداری این وسایل، آنها را از آلودگی محیط محفوظ نگه میدارد.

  • پوشاندن شیرآلات روشویی و لوله کشی های آب

تمام خطوط ورودی آب پشت روشویی کابینتی پنهان می شوند و از این جهت دکوراسیون سرویس بهداشتی زیبا خواهد شد.

  • صرفه جویی در فضا

به کمک روشویی کابینتی دیواری می توانید حمام یا سرویس بهداشتی خود را بزرگتر وجادار تر نشان دهید زیرا این محصول حجم کمی را اشغال میکند.

  • نظافت ساده

محیط سرویس بهداشتی پر از باکتری ها و ویروس های مختلف است و باید به طور مداوم تمیز شود. روشویی هم به عنوان عنصر مرکزی در معرض آلودگی زیادی قرار دارد. از آنجایی که روشویی کابینتی روی دیوار نصب می شود و با زمین تماسی ندارد، کمتر آلوده می شود و در نتیجه تمیز کردن آن به تلاش زیادی نیاز ندارد.

  • تنوع جنس و طرح

تنوع جنس، طرح و رنگ روشویی کابینتی به اندازه روشویی سنگی بالاست. روشویی کابینتی از چوب، MDF، PVC و فلز ساخته می شود و در بین این مواد، کابینت روشویی PVC از کیفیت بهتری برخوردار است زیرا ضد آب و ضد ضربه است و در برابر گرما نیز مقاومت بالایی دارد. پس از کابینت PVC، MDF بیشترین فروش را در بین روشویی های کابینتی دارد.

  • قابلیت تغییر سایز کابینت روشویی

روشویی کابینتی را می توان با توجه به اندازه فضای سرویس بهداشتی و سایز کاسه روشویی سفارش داد. تعداد کابینت زیر روشویی می تواند یک یا بیشتر باشد که بر اساس عوامل ذکر شده تعیین می شود.

معایب روشویی کابینتی

  • استحکام پایین

برخلاف مدل روشویی سنگی که بسیار محکم بود، روشویی کابینتی عمدتا از چوب ساخته می شود و چوب هم مقاومت زیادی در برابر ضربه ندارد. اگر روشویی کابینتی از جنس خوبی نباشد، تحمل مقاومت در برابر مواد شونده قوی مانند اسید را ندارد.

  • امکان زنگ زدن

از آنجایی که درهای روشویی کابینتی لولا دارد، ممکن است به مرور زمان این لولاهای فلزی در تماس با آب و رطوبت زنگ بزنند.

قیمت روشویی سنگی و کابینتی

قیمت روشویی به عواملی مانند جنس آن (سنگی، کابینتی یا سرامیکی، شیشه ای)، رنگ (سفید، طلایی، مشکی و کرم)، تمیز بودن کار، برند سازنده (ایرانی یا خارجی بودن)، پایه دار یا بدون پایه، وجود یا عدم وجود آینه و استفاده از یراق آلات و ورق باکیفیت بستگی دارد. قیمت روشویی از ۱ میلیون تومان شروع شده و حتی تا ۲۵ میلیون تومان نیز ادامه پیدا میکند.

روشویی کابینتی و سنگی را از کجا بخریم؟

فروشگاه سبک مدرن (sabkemodern.com)، به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های آنلاین محصولات دکوراسیون داخلی در ایران میباشد. شما می توانید مدل های جدید روشویی سنگی و کابینتی ۲۰۲۱ را در سایت سبک مدرن مشاهده نمایید و در صورت تمایل اقدام به خرید اینترنتی کنید.

منبع :

https://resalat-news.com/?p=54291

  • danale7071 danale7071