بلاگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

به گفته نارش شتی، معمار ارشد بخش تجارت و فناوری دیجیتال Cognizant، با پلتفرم هایی مانند Snowflake، شرکت ها می توانند به سرعت و به طور موثر داده های شخص ثالث را مدیریت کنند - بخش مهمی از یک تجارت مدرن بودن.

بازارهای داده
بازارهای داده آگاه
در سراسر هر صنعتی، مشتریان ما می گویند که باید سریعتر و موثرتر به تغییرات در نیازهای مشتری، بازارهای جهانی و بحران هایی مانند بیماری های همه گیر یا بلایای طبیعی پاسخ دهند. برای انجام این کار، آنها باید سریعتر یکپارچه شوند و به داده های با کیفیت از داخل و خارج از کسب و کار دسترسی داشته باشند.

بسیاری همچنین دریافته‌اند که اطلاعات ناشناس داده‌ای که تولید می‌کنند را می‌توان با فروش آن به دیگران یا استفاده از آن برای بهبود کسب‌وکار خود کسب درآمد کرد. برای مثال، اجاره‌دهنده کامیون‌های تجاری ممکن است به داده‌های منبع خارجی در مورد رشد جمعیت و روند تولید و حمل‌ونقل نیاز داشته باشد تا تصمیم بگیرد که چه تعداد و چه نوع وسایل نقلیه بخرد و کجا آنها را قرار دهد.

اما این شرکت همچنین می‌تواند داده‌هایی را که درباره عملکرد، مصرف سوخت و قابلیت اطمینان کامیون‌های خود تولید می‌کند، به سازندگان کامیون بفروشد تا پیشرفت‌ها را انجام دهد، یا به ارائه‌دهندگان خدمات تعمیرات کمک کند تا قطعات را ذخیره کنند و تعمیر و نگهداری پیشگیرانه را ارائه دهند.

با این حال، فرآیندهای موجود برای یافتن، یکپارچه‌سازی و دسترسی به این داده‌ها اغلب بسیار طولانی است، زیرا به مذاکره در مورد توافق‌نامه‌های پیچیده مجوز و ایجاد اسکریپت‌های یکپارچه‌سازی و اعتبارسنجی سفارشی برای هر منبع داده جدید نیاز دارند.

روی آوردن به بازارهای داده
بازارهای داده با ارائه منابع متمرکز برای داده های تمیز و استاندارد شده، این مشکلات را کاهش می دهند. محرک های تقاضا برای بازارهای داده عبارتند از:

بازاریابانی که به اطلاعاتی در مورد هویت، نیازها، عادات خرید و تجربیات مشتریان نیاز دارند. با چنین داده هایی، آنها می توانند کارایی بازاریابی را افزایش دهند، توسعه محصول را هدایت کنند، پیشنهادات را شخصی سازی کنند و کانال های قیمت گذاری و تحویل را برای به حداکثر رساندن سهم بازار و سود تنظیم کنند.
مدیران لجستیک که به آخرین اطلاعات در مورد در دسترس بودن مواد خام و تنگناهای زنجیره تامین نیاز دارند. این داده ها می تواند به آنها کمک کند تا مواد اولیه مناسب را به امکانات مناسب برسانند و محصولات نهایی را با کمترین هزینه ممکن به بازارهای مناسب برسانند.
بازاریابانی که خواهان اطلاعات جمعیتی شخص ثالث، قصد خرید و اطلاعات مربوط به محصول/نام تجاری هستند تا با تبلیغ محصولات و خدمات مناسب در زمان مناسب، تجربه مشتری را شخصی کنند.
شرکت‌های علوم زیستی که می‌توانند از رتبه‌بندی پزشکان شخص ثالث، اعتبارسنجی و داده‌های سلامت عمومی برای شناسایی ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی در تلاش‌هایشان برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه استفاده کنند.
بیمه‌گرانی که به دنبال کاهش خطرپذیری خود از طریق دسترسی به موقع، جامع و ایمن به داده‌های شخص ثالث درباره رویدادهای کلان و خرد، ژئوپلیتیک، اقلیمی و اجتماعی هستند.
داده های شخص ثالث در محل کار: پذیره نویسی بیمه و ارزیابی ریسک
ما با یک شرکت بیمه بزرگ در ایالات متحده برای ایجاد یک بازار داده برای بهبود کارایی، اثربخشی و سودآوری بیمه نامه آن کار کردیم.

بیمه گر به دنبال ادغام تمام داده های شخص ثالث خود در یک مخزن مرکزی بود که می توانست به طور یکپارچه در سراسر سازمان به اشتراک گذاشته شود. از جمله کاربردهای دیگر، این شرکت به دنبال درک بهتر خطرات ناشی از بیمه متقاضیان با استفاده از داده های شخص ثالث برای پیش بینی احتمال آتش سوزی در خانه در صورت سیگار کشیدن یکی از اعضای خانه و همچنین خطرات نوظهور مانند آسیب اموال ناشی از آن بود. فرکینگ

با این حال، دقت و سرعت پذیره‌نویسی آن محدود بود، زیرا داده‌های شخص ثالث تنها یک بار در هفته به‌روزرسانی می‌شد و برای اطمینان از ثبات و کیفیت آن، باید پاکسازی می‌شد. تقریباً در هشت هفته - حدود 80 درصد سریع‌تر از فرآیندهای موجود - به بیمه‌گر کمک کردیم تا داده‌ها را از سه منبع خارجی دریافت کند، داده‌های سلسله مراتبی خام را به چندین جدول مسطح تبدیل کنیم، یک مرکز داده داخلی را با استفاده از تبادل داده Snowflake فعال کنیم، داده‌ها را از داده‌ها بازیابی کنیم. به حساب های کاربران مبادله کرده و با داده های عملیاتی موجود به آن ملحق شد.

این امر تجزیه و تحلیل ریسک و تصمیمات بیمه گر را سرعت می بخشد و به آن امکان می دهد تا پیشنهادات سریعتر و سودآورتری را به مشتریان ارائه دهد. بازار داده همچنین به آن اجازه داد تا با شناسایی فرصت های بالقوه، مانند شکاف های پوشش یا افزایش تعداد کارمندان در یک مشتری بالقوه، دفتر کسب و کار خود را افزایش دهد.

دستورالعملی مبتنی بر داده برای ارتباط و مزیت بازار
موفقیت ما در ایجاد یک بازار داده داخلی برای این بیمه‌گر - و سایر شرکت‌هایی که با آنها کار کرده‌ایم - مبتنی بر سرعت بخشیدن به دو فرآیند مهم است: یکپارچه‌سازی داده‌های شخص ثالث و حاکمیت.

1. یکپارچه سازی: این به جمع آوری، ترکیب، پاکسازی و ارائه داده ها از منابع متعدد اشاره دارد. در حالی که داده‌های هر منبع ممکن است صحیح باشد، ممکن است در نحوه تعریف یا ارائه، مثلاً نام یک ارائه‌دهنده یا شماره حساب آن‌ها، بین منابع داده ناسازگاری وجود داشته باشد. این می تواند به پاکسازی طولانی و پرهزینه داده ها نیاز داشته باشد.

برای بیمه‌گر، ما از پلتفرم داده‌های Snowflake و ابرداده - داده‌های مربوط به داده‌ها - برای حذف ناسازگاری‌ها و اضافه کردن قوانین کیفیت داده‌های خاص بیمه برای قابل انتشار در تبادل داده استفاده کردیم.

2. حاکمیت: ما حکمرانی را به عنوان تضمین در دسترس بودن و دسترسی ایمن و مجاز به داده های شخص ثالث تعریف می کنیم. چنین حاکمیتی اغلب به دلیل نیاز به مجوز داده‌ها از چندین ارائه‌دهنده، و گاهی اوقات برای هر واحد تجاری برای مذاکره درباره شرایط مجوز خود دشوارتر می‌شود.

هنگامی که داده ها در داخل خانه قرار می گیرند، اغلب در سیلوهای غیرقابل دسترسی و یافتن سختی که در واحدهای تجاری عملکردی یا جغرافیایی مختلف زندگی می کنند، ذخیره می شوند. فقدان یک منبع واحد از حقیقت برای داده ها، و نیاز به موافقت نامه های متعدد مجوز، هزینه ها را افزایش می دهد، چابکی را کاهش می دهد و خطر بینش های نادرست را از طریق استفاده از داده های متناقض افزایش می دهد.

با استفاده از تبادل اطلاعات شخص ثالث Snowflake، داده‌های شخص ثالث را برای مشتریان یکپارچه می‌کنیم و نماهایی از داده‌ها را برای جستجوی آسان کاربران نهایی و همچنین الگوهایی برای گزارش‌های نمونه ایجاد می‌کنیم.
دیگر استفاده‌های بالقوه رویکرد ما در فضای بیمه شامل استفاده از داده‌های شخص ثالث است که از منابعی مانند گزارش‌های تصادف و اعتبار برای رتبه‌بندی ریسک پذیره‌نویسی مشتریان خاص یا ارائه فهرست‌های هدفمند از مشتریان بالقوه برای تولید سرنخ نشات می‌گیرد.

در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، شناسایی اولین مشکل یا فرصت از طریق تجزیه و تحلیل داده های شخص ثالث می تواند یک مزیت رقابتی پایدار ایجاد کند. با این حال، اغلب، چالش های یکپارچه سازی داده ها و حاکمیت، روند تحلیل را کند می کند.

پلتفرم‌های کلان داده مبتنی بر ابر مانند Snowflake می‌توانند به درستی استفاده شوند و ادغام و ارائه داده‌های شخص ثالث را سرعت بخشند و مهم‌تر از آن، راهی برای تقویت دانش داخلی با بینش‌ها و آینده‌نگاری‌های خارجی به کسب‌وکارها ارائه دهند که می‌تواند منجر به محصولات و خدمات هدفمندتر و مرتبط‌تر شود.

منبع: forbes

  • ۰۰/۰۸/۱۴
  • danale7071 danale7071

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی